22 Feb 2013

Isu kontemporari industri buku alternatif / indie Malaysia

Ahad ini akan berlangsungya satu forum yang aku 80% insyaallah akan hadir. Forum itu dianjurkan Frinjan (Aku tak tahu pula apa maksud ni tapi dia kumpulan aktivis seni yang dapat dana dari kerajaan negeri). Forum ini berlangsung di Rumah Titi (Aku tak tahu dimana setakat ini).  Ya, Ahad ini bersamaan 24 januari 2013 atau 14 Rabiul Akhir 1434 Hijrah. Sehingga saat post ini dinaikkan, tidak pula aku kesah tajuk forum ini mengenai apa tetapi topik yang diunjurkan sangat menarik. Topik mengenai buku-buku indie. Ahli panel terlibat yang telah sepakat untuk berforum adalah Cik Mary, Brader Luca, dan En. Zoul. Siapa mereka? Mereka adalah individu yang sayangkan buku. Aku tak kenal mereka. (serius)

Nak baca lebih lanjut?... Lawatilah blog Extradisi Idea. Cuma picisan pendapat dari pengemar buku alternatif... 

No comments:

Post a Comment