26 Dec 2014

Doodle #PrayForPantaiTimur


Aku tak update banyak minggu ni. Ikut mood sebenarnya dan agak sibuk. Hujung minggu ni dua orang kawan sekolah aku kawen. Aku harap dapat pergi dua-dua. Dua-dua tu kawan aku ngan Miss A. Konpem kena ni ni, tak boleh miss. Nanti takde sape nak datang kenduri kawen kitorang plak.

Atas tu artwork aku masa boring. 1 jam je buat. Aku baru2 nak belajar natang doodle ni. Masih mencari2 -ism aku. Tak pasti sampai level mana aku nanti. Hahaha...

Ada juga post dalam FB, insta dan tak lupa juga Shenget Store.

Cakap pasal Shenget, aku rasa macam nak ubah nama la. Sebab aku ngan Miss A lebih kepada art punya orang dan kami tubuhkan Shenget atas dasar minat dulu, baru duit. Jadi adalah rasional kalau kitorang rebrand balik lepas setahun penubuhan dia. I mean, next year maybe. Nak namakan apa lagi, kami belum decide lagi.

Ape2 hal, all the best for Pantai Timur. Bersabarlah dan jangan putus asa. Aku harap volunteer dari Pengakap ramai turun ni sebab aku yakin, khidmat team2 Scout ni sangat membantu. Kalau aku ade pun, aku turun sama. Tapi apa la mampu aku.

Don't Giv up guys!!

No comments:

Post a Comment