26 Jul 2011

Khamis, Dewan Shahbandar, 9.30 pm. Event KOMED + Kelab Sequence Masscom Shah Alam

Tolong Fakulti.



Salam, Slumb3r takda content sangat la nak post cuma benda-benda kecil je. Poster atas tu saje2 je letak tapi sebenarnye nak cerita pasal lain.

Khamis ni kelab KOMED dari fakulti Komunikasi dan Pengaijian Media UiTM Melaka dengan kerjasama beberapa kelab dari sequence degree dari UiTM Shah Alam akan buat sesi penerangan mengenai 3 khursus baru di dalam fakulti iaitu Instructional Communication (MC 226), Interpersonal Communication (MC22*) dan Communication and Policy Studies (MC 22*). Slumb3r tak ingt nama pernuh khursus baru ni ape cuma kami guna bahasa pasar, kos instructional, inter dengan policy. Kod khursus pon tak ingt sangat.

Mula pukul 9.30 pagi sampai 6.15 petang katanya dekat Dewan Shahbandar. Makan dan minum disediakan. Ada sesi ice breaking, Explorace dan ade la jugak ceramah yang simple untuk menerangkan mengenai khursus-khursus baru dalam fakulti.

Part 6 digalakkan hadir sebab dengan cara ini korang boleh bukak mata dan tengok khursus apa yang ada selain 5 khursus lama yang dah popular tu. Antaranya, Publishing, Broadcasting, Public Relation, Advertising dan Journalism. For sure la Slumb3r straight to Publishing. Slumb3r minat buku dan design. Hehe.

Okay guys! Datang tau~

No comments:

Post a Comment