24 Dec 2011

Komputer dan duit

Slumb3r tak sedar sebenarnya komputer tu dah menjerit.. cuma buat2 tak dengar je..

dia dah jerit..

Duit...
Duit...
Duit...

Hardisk rosak, os tak leh on jadinye PC tak leh guna. Faker tol. Tak tahu la sebab ape leh jadi macam tu plak.

Pagi2 dah mencarut. Semua sebab hardisk.
Mungkin lepas dapat gaji kang baru beli. Gaji proses 30 hb. Dpt dalam seminggu lepas tu. Mati.... Mati... Cane nak survive neh?!

Ada 1 cerita panas nak tulis. Tapi Slumb3r perlu clarify beberapa perkara sebelum tulis. Cerita opis antara brader2 LHDN tu.

Azril, Amril, Adi, Alif, 'the' Wan, Iwan, Kak Fuzah, Kak Nisa, Kak Ima, Ain, Gee, Kak Ana, Kak Amy, Kak Aini, Fadil, Fadeli dan.... Err... Ila kot. Ah... betolla tu...

Slumb3r sebut pasal diorang bukan apa. So far diorang suke dok bahan Slumb3r. Atas sebab Slumb3r berperangai tak matang.

I admit memang ada. Tapi.... Nanti2 la cerita. Sebab cerita panas... Kalo depa baca blog ni, konpem kena bahan.... OOOHHH DEMM!...

Slumb3r harus merahsiakan perkara ini dari mereka-mereka.... adios~!

2 comments:

  1. tuleh la cpat...
    xsabo aku nk bace...

    ReplyDelete
  2. ahh!... ko dah bace, jgn dok kecoh2...

    ReplyDelete