14 Sept 2010

It is time promoting!!


Assalamualaikum!!...


Dah lama tak menulis balik... aku rasa dah complete 90% dah blog aku ni... logo untuk blog dah design.. tinggal nk post jer...

Anyway... aku nk promote aku punye blog... ala sekadar share benda... aku dah design logo unk letak kat gambar... Ala-ala brand baru untuk blog ni... karang aku post...

Takda pape pon sebenanye tulis... cuma nk Mintak Maaf Zahir Batin kepada semua yang mengenali diri ini di:

Tadika ABIM Ayer Hitam [1996]
SK Ayer Hitam, Batu Pahat, Johor [1997-1999, 2001-2002]
SK Bukit Waha, Kota tinggi Johor [2000]
SMK Datuk Menteri, Ayer Hitam, Batu Pahat, Johor [2003-2004]
SMK Tun Abdul Razak, Selekoh, Perak [2005-2007]
SMK Saint Anthony, Teluk Intan, Perak [2008]
GIATMARA Teluk Intan [2008]
UiTM Lendu, Alor Gajah Melaka [2008-now]

Peh!! ramai siak!

Tidak mengapa... aku nk trace membe2 yang dah ilang lame2 neh...

anyway... aku banyak benda nk tulis, bermula dengan pengenalan logo aku pada post akan datang...

Challo..!
*pic credited to ibnismail.wordpress.com*

No comments:

Post a Comment