18 Nov 2013

Mintak maaf kat Poket Press

Terkejut juga aku bila Poket Press tetibe tuit aku dan bagi amaran. Secara jujur, takda niat nak fitnah. Tak terfikir pun tweet tu jadi perhatian depa.

Aku follow Poket Press kat twitter dan Instagram. Jadi aku rasa hari sabtu lepas kot ada event Hari Sokan. Ternampaklah buku KLCC. Buku tu buku rare. Sembang-sembang kosong dgn kwn aku dia cakap memang Poket Press masih ada lagi stok buku-buku edisi terhad ni.

Aku tak heran pun Poket Press jual buku tu. Tweet itu sebenarnya tuit nganjing. Mungkin aku tak macam Luca, dia nganjing orang gelak lagi byk dari baling batu. Aku nganjing kena pukul. Kah kah kah!

Anyway, aku sempat beli Mat tiara 2 je. Mat Tiara 1 tu dah tak da juai dah secara open market. Underground saje yg ade. Mungkin aku x jumpe kot kat market mainstream.

Depa baru balas dan cakap maaf aku diterima dan itu gambar si Rauf bukannya dari Pocket Press. Cisss... Tertipu.

Aku kena tuit kot lepas ni letak hashtag #TuitMacamLuca kalau nak nganjing. Umpama ada cop halal la tu. Kah kah kah!

Halah pun aku tetap kena beduk.

2 comments:

  1. you learn something from this. Tweet menganjing tu tak salah tapi when it comes to certain business ada orang anggap benda tu serius. Periuk nasi orang kita kena jaga juga. Learn from the mistake and don't repeat it.

    ReplyDelete