11 Aug 2014

Shenget Store dan life aku

Aku dah setup syarikat 'haram' Shenget Store.

Ianya haram sebab belum daftar SSM lagi. Next week bila aku dah masuk rumah sewa baru aku akan daftar.

Fuck up sikit ni. Masuk kali ni dah 2 kali silap order pelanggan semenjak dari aku buka Shenget Store dalam 5 bulan lepas. Dalam banyak-banyak tempahan, hanya dua bermasalah. Lain semua clear. Aku tak tahu la. Human error. Aku belajar banyak dari 2 kesalahan ni. Paling best bila aku tahu sebenarnya banyak kebaikan kalau register syarikat ni. Aku kena daftar secepat yang boleh.

For the time being, aku rasa aku kena hadapi kerugian beratus ni dahulu. Siyes down gila aku sekarang. Aku rasa ni okay lagi dari silap masa buat job fotografi dulu. Memang down gila.

Aku kena kena setup plan kecemasan sekiranya berlaku kesilapan pada masa hadapan. Fuck up wei. Fuck up wei...

No comments:

Post a Comment